Friday, May 4

Het geluid is geraden...

Je moet toch maar toevallig net het juiste gokken, want zoiets is toch echt niet te herkennen...
Kzat in mijn hoofd met het aandoen van rubbere handshoenen, zo'n lekker spannende, ( klein beetje beroepsmisvorming), maar was te lui om te sms'en, aangezien je nog eens de 100e moest zijn, en ik geen zin had in 15x opnieuw proberen heb ik maar geen poging gedaan...
En gelukkig maar, want natuurlijk was het niet juist!
Voor het filmpje van het geluid:
http://www.q-music.be/static/media/asx_video.php?hetgeluid/geluid_02.wmv

2 comments:

Anonymous said...

ongelooflijk toch! ik dacht aan een balletje dat geselecteerd werd in een lotto-machine, alhoewel ik geen lotto speler ben ;)

Anonymous said...

Hé, dat is raar... Ik kan je feeds niet lezen omdat je tekst in het wit staat :D En de achtergrond van mijn feedreader is ook wit. Grappig, ik wist niet dat dat kon :D