Thursday, September 20

geen warm water...

Deze nacht lag ik wakker, en ik weet niet waarom, ik lag gewoon wakker.
Ik hoorde mijn mama plots opstaan, ze ging naar de garage..
Nog geen 5 sec later roept ze luid :

"DE GARAGE STAAT ONDER WATER!!!"
In mijn hoofd zie ik al zeker 5 cm water over heel de garage staan!
En dan panikeer ik. Mijn cd-rek staat op de grond in de garage.
Je vraagt je wss af wat dat daar staat te doen.
Nouja, mijn kotspullen stonden daar, al is de meerderheid al verhuisd naar mijn nieuw kot, mijn cd-rek was nog niet meegeraakt!
Ik roep meteen terug:" MIJN CD's, AL MIJN CD'S KAPOT!"
Maar mijn mama is nogal goed in overdrijven.
Er stond amper een plasje water onder den boiler, die kapot blijkt te zijn!!
Mijn CD'S direct naar mijn kamer verhuisd! ;)
NU hebben we wel geen warm water in huis...
BRRRRRRRRRRRR....
En dat is niet fijn!!

No comments: