Friday, September 21

IKEA

Kben naar ikea geweest en dit heb ik gekocht :


Een tafeltje -> ga ik als nachttafeltje gebruiken!










Deze ba
kjes om omhoog te hangen in mijn badkamer, aangezien ik geen schapje heb, om al mijn spullen in kwijt te graken!







Zo één mooie roze vaas.
Om mijn nieuw bamboestokje in te steken.
Mijn andere 2 hebben het begeven.
Ik zette mijn vorige vazen dan ook altijd vol water, en nu lees ik dat ze slecht 5 cm water nodig hebben!
Mss zijn ze verrot!
Domme ik!!




Dit nieuwe tapijt! (zie
rechts)






En dit rolgordijn! (zie rechts)

Ik slaap weer aan de zuidkant, en smorgens slaap ik graag uit!!!



En deze theelichtje (zie onder)

2 in het felle blauw!







Mijn kotje kan er weertegenaan voor de komende 3 jaar!

6 comments:

Cursief Huigje said...

wanneer geef je een openingsreceptie zodat we al die spulletjes eens kunnen komen bewonderen?:)

Anonymous said...

lang leve de ikea :d
je moet ons maar eens uitnodigen om je kot te komen bekijken he!

Anonymous said...

Fijne aankopen! Ik kan niet wachten om ooit eens te verhuizen en allemaal toffe nieuwe spulletjes te kopen!

Tine said...

ja, het inrichten van m'n kotje is echt fijn!! :)

Anonymous said...

We mogen toch op de housewarming party komen he?

yab said...

't Zal daar gezellig zijn met al die nieuwe spulletjes.