Saturday, November 17

De relieken des doods...


Gisteren was het eindelijk zover, khad de dagen nauwgezet afgeteld.
Om iets voor 23 uur vertrokken met Jelle... richting de Club in Leuven.
Wat ging ik daar zo laat doen zul je je afvragen...
Ik ging zoals vele andere de nieuwe Harry Potter halen!
We werden er hartelijk ontvangen met drinken en chips!
Maar ik en Jelle hadden ons al voorbereid met een thermos chocomelk!;)
Goe zot zullen jullie denken maar kben totaal verslaafd aan die verhalen en heb de andere boeken dan ook al minstens 3 x gelezen...
Maar shhh...

Nog geen eindes verklapen, want ik zit nog maar aan hoofdstuk 3 !!!!

2 comments:

Unknown said...

Inderdaad goed zot :p. Ik hoop dat het een goed boek is.

Anonymous said...

Ik ben gaan aanschuiven voor de Engelse versie in juli :) Nu ga'k ook nog eens de Nederlandse lezen! Veel leesplezier!