Tuesday, October 7

drukke maandag part 2

De derde maandag van het semester moest niet onderdoen voor de vorige!
Net zoals vorige week les van 8u15 tot 's avond 18u15, maar met wel een lange 3-uur durende middagpauze!!
Na de les weer onmiddellijk naar de conditionele fitness zoals ook elke maandag :)
Het ging al heel wat beter dan vorige week moet ik zeggen, er zit vooruitgang in mijn conditie! ;)
Daarna, me gedoucht in snelttempo, zo snel dat ik nog niet uitgezweet was toen ik al onder de douche onderuitkwam, maar het moest zo snel want ik had nog een leuke avond te gemoet ;)
Lekker Mexicaans gaan eten met mijn vriendjes....
hmmmmmm.....
Nadat we onze buikjes goed hadden gevuld, nog in 'Het Forum' beland en nadien in 'De Werf'
Het was een fijne dag, maar mijn oogjes zijn snel toegevallen toen ik eenmaal in mijn bedje lag...
(en de zatte kinders die onder mijn raam stonden, verdwenen waren! )

No comments: